piątek, 22 sierpnia 2014

Szyję z sutasz.info

Dzisiaj przedstawiam wisior (a właściwie cały naszyjnik) wykonany na akcję „Szyję z sutasz.info”. Zabawa polega na tym, że uczestnicy mają wykonać biżuterię inspirowaną tutorialem napisanym przez Dora Maar. Wzór jest całkiem prosty, więc pozostawia ogromne pole do popisu!

http://www.sutasz.info/2014/07/szyje-z-sutaszinfo-tutorial-wisior.html


Zdecydowałam się na wykonanie pracy opartej o prawdziwą, suszoną roślinkę. W swojej kolekcji kwiatów posiadam wiele fioletowych lub niebieskich, które niestety w kontakcie z żywicą tracą kolor. Zakupiłam więc gotowe, szklane kaboszony i umieściłam roślinkę pod nim uzupełniając białym tłem. Kaboszon jest obszyty ściegiem peyote przepięknymi koralikami Toho oraz metalowymi kuleczkami. W reszcie pracy można znaleźć sznurki sutaszu chińskiego, skręcany sznureczek ozdobny oraz metalowe kuleczki i kwiat typu bali. Najwięcej czasu poświęciłam na zrobienie krawatki - był to mój pierwszy raz z tego typu elementem, więc jestem bardzo dumna z efektu! Długo szukałam odpowiedniego nośnika dla wisiora, w końcu padło na odrobinę ciemniejszy sznurek skręcany, który zakończyłam ozdobnym, metalowym zapięciem - tu również powraca motyw kwiatowy. 

Osobiście jestem bardzo zadowolona z efektu. Mimo, że nie lubię fioletów to nieskromnie uważam, że całość wyszła przyzwoicie :)




Tył wykończony imitacją zamszu w idealnie pasujacym kolorze. Zupełnie płaski i bardzo przyjemny w dotyku.




Przyznam, że miałam ogromne problemy z uchwyceniem rzeczywistego koloru na zdjęciach. Fiolety zawsze sprawiają kłopoty przy fotografowaniu, szczególnie jak dominują w całej pracy.

Być może uda mi się wykonać jeszcze drugą pracę na wyzwanie - termin mija jutro, ale dla chcącego nic trudnego, prawda? :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz