czwartek, 18 grudnia 2014

Piękna Helena i równie piękne rękodzieło

W tym roku mam okazję poczuć prawdziwy przedświąteczny szał zakupowy. I to nie z punktu widzenia kupującego :) Kiermasz goni kiermasz i szczerze mówiąc bardzo mi się taki tryb życia podoba. To nic, że nie mam weekendów. W zamian dostaję potężną dawkę inspiracji i miłych słów, które utwierdzają mnie w tym, że moje hobby ma jakiś sens.

Jutro czeka mnie ostatnie wydarzenie tego typu. Serdecznie zapraszam wszystkich do Wrocławia, do kawiarni Piękna Helena. Od godziny 12:00 do 18:30 będzie można pooglądać dzieła różnych wystawców, kupić ostatnie prezenty albo po prostu napić się kawy i zjeść ciacho w miłej atmosferze :) Na zachętę filmik promujący to wydarzenie - fragment naszej "pracowni" też tam się znalazł.


0 komentarze:

Prześlij komentarz